We zijn onderweg - Reisverslag uit Ansfelden, Oostenrijk van John Flemington - WaarBenJij.nu We zijn onderweg - Reisverslag uit Ansfelden, Oostenrijk van John Flemington - WaarBenJij.nu

We zijn onderweg

Door: John Flemington

Blijf op de hoogte en volg John

30 Augustus 2011 | Oostenrijk, Ansfelden

Beste allemaal,

Stan en ik zijn onderweg.
Momenteel zitten we in een hotel in Ansfelden (bij Linz).
Dat betekent dat we al 930 km gereden hebben (volgens de dagteller vanaf Bladel).
We zijn iets voor tienen vertrokken en kwamen rond half 9 aan in het hotel om in te checken.

We hebben lekker door kunnen rijden. We hebben 1 keer langszaamrijdend verkeer gehad en hebben een keer van de route afgeweken, omdat de Tomtom aangaf dat er een ongeluk was gebeurd met bijna een halfuur vertraging. Maar dat is ook het enige betreft de vertraging.

Net voordat we bij Linz kwamen, hebben we gegeten in een vertrouwd restaurant, de McDonalds.

Morgen moeten wij tussen 7:00 en 9:30 uur ontbijten. Hierna zullen we meteen vertrekken om vroeg aan te komen bij het appartement (zo'n 400 km). Dan kunnen we alles uitpakken boodschappen doen.

Tot zover!
Groetjes vanuit Oostenrijk,
John

• 30 Augustus 2011 - 19:20

Natasja:

Niet zover meer dan

• 30 Augustus 2011 - 20:19

Ad Van Amelsfoort Sr:

Nou nou toe maar, meteen in een klasse-restaurant gaan eten ook nog eens! Dat begint goed! En straks zeker aan de sauerkraut mit Wurst?
    De groeten en maak de trip morgen succesvol en veilif af, hè!

• 31 Augustus 2011 - 06:51

Familie Koolen:

Da's heel netjes, dat het allemaal zo vlotjes is gegaan. Hopelijk dat de resterende kilometers ook zo mogen verlopen. Dus heel veel succes en nogmaals een goede reis voor de laatste 400 km.

• 31 Augustus 2011 - 11:48

Liesbeth-Jack@home.n:

Veel succes bij alles wat nieuw is voor jullie!
    Groetjes van Jack en Liesbeth.

• 31 Augustus 2011 - 13:08

Mama(Jolanda):

knap hoor !!!!
    en maak er buiten je stage een fijne periode van.

groetjes Mama en de rest.

• 31 Augustus 2011 - 17:05

Berrie:

Hallo John en stan

Zo kan ik dat ook in een rechte lijn naar hongerije rijden.
    Maar vind het toch heel knap !
    ik mis je al voor spagethy te eten.
    groetjes berrie

• 31 Augustus 2011 - 18:17

Jordi:

heej john,

Heel erg veel succes man!!!!!
    tot over 5 maanden!!!!
    Kijk graag uit naar je reisverslagen!

John

Onlangs afgestudeerd voor de opleiding Technisch Bedrijfskunde. Tijdens mijn opleiding heb ik 5 maanden stage gelopen in Székesfehérvár, Hongarije. Sindsdien heb ik twee nieuwe hobbies: reizen en fotografie. Dit jaar staat een vakantie naar Indonesië op de agenda

Actief sinds 24 Juni 2011