Dag voor vertrek - Reisverslag uit Goirle, Nederland van John Flemington - WaarBenJij.nu Dag voor vertrek - Reisverslag uit Goirle, Nederland van John Flemington - WaarBenJij.nu

Dag voor vertrek

Door: John Flemington

Blijf op de hoogte en volg John

29 Augustus 2011 | Nederland, Goirle

Beste allemaal,

De afgelopen week heb ik van velen gedag gezegd, want morgen is het zover. Dan vertrekken Stan en ik voor onze grote avontuur. De bedoeling is dat we tussen half 10, 10 uur vertrekken.

Wat momenteel het plan is, is om morgen door te rijden tot we bij Linz zijn, om daar een hotel te nemen. Dan hebben we 915 km van de 1320 km gereden. Maar als het tegen zit, zullen we een hotel dichterbij Nederland nemen (Passau of zo).
Woensdag willen we de rest rijden om Székesfehérvár te bereiken en we zullen donderdag beginnen bij Sapa.

Afgelopen paar weken heb ik de nodige bezoeken gemaakt bij bedrijven m.b.t. mijn stageopdracht en ondertussen is alles gepakt en gezakt om morgen met volle moed te vertrekken.

Tot zover wat ik te vertellen heb.
Dus… tot over 5 maanden.

Groetjes,
John

  • 29 Augustus 2011 - 17:11

    Familie Koolen:

    John, wij wensen jou en je collega een hele goede reis. Tevens heel veel succes met jullie stage. Wij blijven het nieuws volgen op je website. Het gaat jullie goed!!!

  • 29 Augustus 2011 - 17:29

    Ad Van Amelsfoort Sr:

    Ik wens jullie "behouden vaart" met jullie Frodje! Een leerzame en toffe stagetijd. Maak er wat van!

    De groeten en mijn allerbeste wensen, mannen!

  • 30 Augustus 2011 - 08:07

    Dorien:

    Heel veel plezier daar en succes :)

  • 30 Augustus 2011 - 18:21

    Priscilla:

    ik mis je al wel hoor!

  • 04 September 2011 - 21:29

    MBergmans Flemington:

    het gaat je goed , ik ga je volgen groetjes tante mary

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

John

Onlangs afgestudeerd voor de opleiding Technisch Bedrijfskunde. Tijdens mijn opleiding heb ik 5 maanden stage gelopen in Székesfehérvár, Hongarije. Sindsdien heb ik twee nieuwe hobbies: reizen en fotografie. Dit jaar staat een vakantie naar Indonesië op de agenda

Actief sinds 24 Juni 2011
Verslag gelezen: 397
Totaal aantal bezoekers 90165

Voorgaande reizen:

06 April 2014 - 25 April 2014

Indonesië 2014

30 Augustus 2011 - 28 Januari 2012

Buitenlandse stage

Landen bezocht: