Vooraf - Reisverslag uit Goirle, Nederland van John Flemington - WaarBenJij.nu Vooraf - Reisverslag uit Goirle, Nederland van John Flemington - WaarBenJij.nu

Vooraf

Door: John Flemington

Blijf op de hoogte en volg John

10 Juli 2011 | Nederland, Goirle

Beste allemaal,

Zoals het er nu naar uit ziet, vertrek ik op dinsdag 30 augustus samen met een andere student van dezelfde opleiding (Technisch Bedrijfskunde), Stan Jansen, naar Hongarije voor 5 maanden. We gaan daar beide een eigen stageopdracht uitvoeren bij SAPA Profiles in Székesfehérvár, dat dicht in de buurt van de hoofdstad Boedapest ligt.

De voorbereiding voor deze stage begon in maart dit jaar, toen iemand me aansprak voor een stage in het buitenland, in Hongarije. Nadat ik een student had gesproken die het afgelopen schooljaar had gedaan (bij hetzelfde bedrijf), ben ik samen met Stan (de eis was om met 2 studenten erheen te gaan) ingegaan op het aanbod.
Zo hebben we onze CV en motivatiebrief in het Engels moeten schrijven en moesten enkele vakken behaald worden om aan de gestelde eisen van het bedrijf te voldoen.
Nu we een paar maanden verder zijn en de vakantie begonnen is, voldoen we aan de eisen en is voor ons beide de stageopdracht bekend.

De komende weken wordt het dus voorbereiden om, zoals momenteel het plan is, op dinsdag 30 augustus met de auto te vertrekken.
Met de auto? Ja, met de auto. En Nee, niet met mijn Frod, maar de Frod van Stan (kan ietsje pietsje meer in). De reden is omdat Stan natuurlijk weer meer wil meebrengen dan wat in een vliegtuig mag betreft maximale bagage. Verder hebben we dan daar eigen vervoer en kunnen we dus gaan en staan wat we zelf willen.

Tot zover mijn eerste log. Ik zal in dit weblog tijdens mijn stage regelmatig wat aan jullie melden, als ik er tijd en de mogelijkheden voor heb. Mijn volgende log zal net voor vertrek komen. Ik ga namelijk eerst nog even van de vakantie genieten.

Groetjes vanuit (nog) Nederland,
John

  • 17 Juli 2011 - 17:39

    Ad Van Amelsfoort Sr:

    Hey John,
    ik ga je avontuurlijke stage zeker proberen te volgen vanaf een afstandje. En uiteraard wens ik jou en je studiemaat een hele prettige en leerzame tijd.
    Doe mij nog wel eventjes een lolletje: plaats eens een foto van die Frod, want van dat merk heb ik nog nooit een model gezien. Bovendien kunnen we dan zien hoe dat automobiel er voor, ... en straks ook na de trip uitziet! Hahaha!
    Fijne tijd, hou de eer van Gool hoog!
    (Ome) Ad van Amelsfoort

  • 21 Juli 2011 - 08:39

    (tante) Monique :

    Hoi John, Wauw!
    Lijkt me echt té gek en spannend! Maar wel een mooie ervaring waar je je hele leven mee verder kunt!
    Dit vergeet je nooit meer! Als we in de buurt zijn komen we langs voor een bakje koffie(haha).
    Heel veel succes met de voorbereidingen en geniet er ook een beetje van! Wens je moeder ook maar sterkte en zeg haar maar dat de tijd vliegt! Zeker voor jou!
    Groetjes vanuit de andere hoek van Goirle.

  • 26 Augustus 2011 - 10:55

    Pleunie:

    Hallo John,

    Leuk dat je dit weblog bijhoudt!

    Ik wens je alvast heel veel plezier en natuurlijk een leerzame tijd.

    Groetjes,
    Pleunie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

John

Onlangs afgestudeerd voor de opleiding Technisch Bedrijfskunde. Tijdens mijn opleiding heb ik 5 maanden stage gelopen in Székesfehérvár, Hongarije. Sindsdien heb ik twee nieuwe hobbies: reizen en fotografie. Dit jaar staat een vakantie naar Indonesië op de agenda

Actief sinds 24 Juni 2011
Verslag gelezen: 371
Totaal aantal bezoekers 90152

Voorgaande reizen:

06 April 2014 - 25 April 2014

Indonesië 2014

30 Augustus 2011 - 28 Januari 2012

Buitenlandse stage

Landen bezocht: