Ready for take off: Flem & Bally's holiday - Reisverslag uit Goirle, Nederland van John Flemington - WaarBenJij.nu Ready for take off: Flem & Bally's holiday - Reisverslag uit Goirle, Nederland van John Flemington - WaarBenJij.nu

Ready for take off: Flem & Bally's holiday

Door: John Flemington

Blijf op de hoogte en volg John

05 April 2014 | Nederland, Goirle

Beste allemaal,

Na mijn afwezigheid van ruim twee jaar op dit weblog, ga ik mogelijk de komende weken enkele nieuwe verslagen plaatsen. Ik ga namelijk weer op reis.

Nu niet in teken van stage of opleiding, want ondertussen heb ik mijn diploma en een mooie baan in Eindhoven. Deze keer wordt de reis een vakantie van 19 dagen naar/ in Indonesië!

Het idee voor deze vakantie is vorig jaar (ongeveer eind mei) ontstaan toen een goede vriend (Tom) bekend had gemaakt dat hij stage ging lopen in Jakarta voor 6 tot 9 maanden.
Ik heb toen gezegd dat als ik tijd en geld heb, langs zou komen. Op dat moment dacht Tom dat het een grap zou zijn....

Maar het tegendeel is toch echt waar. Afgelopen maanden hebben we regelmatig gesproken wat de mogelijkheden kunnen zijn als ik langs wil komen en we kwamen snel tot een plan.
We hebben besloten dat ik aansluit bij zijn laatste weken (vakantie) in Indonesië. Na goedkeuring van mijn vakantieaanvraag op het werk is het definitief geworden: op 6 april neem ik het vliegtuig naar Jakarta om een paar dagen later met Tom door te vliegen naar Lombok om twee weken te genieten van onze (welverdiende) vakantie op Lombok en Gili-eilanden.

Gezien de locatie zal het veel zon, zee strand momenten worden, maar we gaan vooral voor de belevenis. Een paar dingen staan op de planning: Gunung Rinjani, een duikcursus, maar vooral genieten!

6 April vertrekken... morgen dus!
De koffer staat klaar, 54 GB aan geheugenkaarten in de aanslag voor foto's en videomateriaal, zwembroeken, malariatabletten, een vaccinatie rijker, maar vooral enorm veel zin!
Ik zal bijna 20 uur onderweg zijn, waarvan 4 uur en een kwartier wachten om over te stappen in Dubai.

Verder ga ik het zien en meemaken!
Eén ding is zeker: het wordt een fantastische "Flem & Bally's Holiday!"

Groeten,
John

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

John

Onlangs afgestudeerd voor de opleiding Technisch Bedrijfskunde. Tijdens mijn opleiding heb ik 5 maanden stage gelopen in Székesfehérvár, Hongarije. Sindsdien heb ik twee nieuwe hobbies: reizen en fotografie. Dit jaar staat een vakantie naar Indonesië op de agenda

Actief sinds 24 Juni 2011
Verslag gelezen: 266
Totaal aantal bezoekers 90267

Voorgaande reizen:

06 April 2014 - 25 April 2014

Indonesië 2014

30 Augustus 2011 - 28 Januari 2012

Buitenlandse stage

Landen bezocht: